Pages Menu
 

Categories Menu
Zaistniej w sieci ze swoją firmą. Zaprojektowanie, tworzenie i budowa stron internetowych w Gdańsku
Za działania mające na celu zwiększyć nasz udział w internecie warto zabrać się jeszcze nawet przed rozpoczęciem działalności.
Co powinna zawierać dobra strona www? Strony responsywne - reklama w sieci: pozycjonowanie Katowice
Dobra reklama w sieci jest niczym wizytówka w świecie realnym. Pozwala na łatwą identyfikację firmy lub osoby, zawiera
Planowanie sieciowej witryny www - strony internetowe. Projektowanie stron Chrzanów
Strony internetowe projektowaniem których parają się liczne firmy, powinny być zawsze na czasie, dostosowane zarówno do wizji ich twórców,
Co warto wiedzieć o informatyce?
Informatyka, to dziedzina, która znajduje coraz szersze zastosowanie w życiu codziennym. Czym zajmuje się informatyka? Ma ona bardzo szerokie spektrum działania. Z definicji encyklopedycznej
Dlaczego warto zapisać się na kurs SEO?
Dlaczego warto zapisać się na kurs SEO? Co można nauczyć się na kursie SEO? Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy do lektury.


Jaki kurs SEO wybrać?
Dlaczego
Gdzie znajdziemy wartościowe ogłoszenia?
Nawet mając duże grono znajomych trudno, jest czasem dotrzeć do szerszego kręgu z jakąś informacją. Może to być chęć sprzedania lub nabycia jakiegoś przedmiotu, poszukiwanie pracy/pracownika
Co zrobić, żeby być widocznym w wyszukiwarce? Szkolenia marketing internetowy, reklamy adwords Warszawa
Z terminem reklamy adwords zetknąć się można bardzo często, jednak nie wszyscy wiedzą, co właściwie się za nim kryje.

Posted by on cze 13, 2017 in Internet |

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Prowadzenie biznesu to nieustanna walka z konkurentami o klientów, którzy dokonują wyborów między proponowanymi cenami, a jakością usług lub produktów. Jak się do niej przygotować, by wyjść z niej z sukcesem? Najlepszym rozwiązaniem jest monitoring cen, którego zadaniem jest zbieranie danych upublicznionych na stronach internetowych i prezentowanie zestawień. Zbiera ono informacje nie tylko o cenach, ale również o kosztach poszczególnych rodzajów wysyłek, dostępności oferowanych produktów czy też nawet opinii klientów. Jak widać, dzięki technologii monitorowanie cen to kwestia kilkudziesięciu minut, a nie kilku dni, zakładając ręczne sprawdzenie przez człowieka. Mówiąc o konkurencji, warto poświęcić chwilę na marketing społecznościowy.

 

Tutaj również dobrze jest czujnie obserwować działania konkurencji i w razie czego reagować, zachęcając potencjalnych klientów do wybrania naszej firmy. Przykładowo gdy konkurent poinformuje za pośrednictwem mediów społecznościowych o jednodniowej promocji na wybrany typ produktów, naszym krokiem może być również wprowadzenie podobnej oferty, jednak bardziej atrakcyjnej w oczach klientów. Co więcej, jeśli nie czujemy się na siłach, to kontrolę nad zarówno monitorowaniem, jak i mediami społecznościowymi, możemy przekazać w ręce agencji w mieście takim, jak na przykład Wrocław.