Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Tworzenie sklepów internetowych. Oprogramowanie dla sklepów internetowych prestashop. Pozycjonowanie w Nowym Sączu.
Mając już firmę gotową do startu, warto rozważyć jej wprowadzenie do świata wirtualnego. Oznacza to nie
Gdzie znajdziemy wartościowe ogłoszenia?
Nawet mając duże grono znajomych trudno, jest czasem dotrzeć do szerszego kręgu z jakąś informacją. Może to być chęć sprzedania lub nabycia jakiegoś przedmiotu, poszukiwanie pracy/pracownika
Jaka pozycja w wyszukiwarce jest godna uwagi? Zaprojektowanie strony internetowej - pozycjonowanie sklepów internetowych Białystok
Zaprojektowanie strony internetowej dobrze jest powierzyć profesjonalnej firmie. Dzięki
Sklep internetowy od podstaw. Nowoczesne systemy sprzedaży - projektowanie sklepów internetowych w Szczecinie
Od samego początku przekształcania się pomysłu w rzeczywisty biznes dobrze jest zadbać o jego poprawne zaistnienie
Co warto wiedzieć o informatyce?
Informatyka, to dziedzina, która znajduje coraz szersze zastosowanie w życiu codziennym. Czym zajmuje się informatyka? Ma ona bardzo szerokie spektrum działania. Z definicji encyklopedycznej
Sprzedaż w internecie - czego potrzebujemy? Program do sklepu internetowego, pozycjonowanie stron Wałbrzych
Z roku na rok przybywa osób, które robią zakupy za pomocą Internetu. Raporty firm badawczych wskazują jasno,
Optymalizacja stron internetowych. Pozycjonowanie seo, marketing internetowy, adwords w Warszawie
Aby przy prowadzeniu działalności osiągnąć sukces w dzisiejszych czasach niezbędne są narzędzia marketingowe, które pomogą

Posted by on Cze 13, 2017 in Internet |

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Prowadzenie biznesu to nieustanna walka z konkurentami o klientów, którzy dokonują wyborów między proponowanymi cenami, a jakością usług lub produktów. Jak się do niej przygotować, by wyjść z niej z sukcesem? Najlepszym rozwiązaniem jest monitoring cen, którego zadaniem jest zbieranie danych upublicznionych na stronach internetowych i prezentowanie zestawień. Zbiera ono informacje nie tylko o cenach, ale również o kosztach poszczególnych rodzajów wysyłek, dostępności oferowanych produktów czy też nawet opinii klientów. Jak widać, dzięki technologii monitorowanie cen to kwestia kilkudziesięciu minut, a nie kilku dni, zakładając ręczne sprawdzenie przez człowieka. Mówiąc o konkurencji, warto poświęcić chwilę na marketing społecznościowy.

 

Tutaj również dobrze jest czujnie obserwować działania konkurencji i w razie czego reagować, zachęcając potencjalnych klientów do wybrania naszej firmy. Przykładowo gdy konkurent poinformuje za pośrednictwem mediów społecznościowych o jednodniowej promocji na wybrany typ produktów, naszym krokiem może być również wprowadzenie podobnej oferty, jednak bardziej atrakcyjnej w oczach klientów. Co więcej, jeśli nie czujemy się na siłach, to kontrolę nad zarówno monitorowaniem, jak i mediami społecznościowymi, możemy przekazać w ręce agencji w mieście takim, jak na przykład Wrocław.