Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Wizytówka w wirtualnym świecie - projektowanie stron internetowych Gdańsk. Strony www
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest firm, które nie posiadają swojej własnej strony www. Nic zresztą dziwnego, ponieważ z roku
Optymalizacja stron internetowych. Pozycjonowanie seo, marketing internetowy, adwords w Warszawie
Aby przy prowadzeniu działalności osiągnąć sukces w dzisiejszych czasach niezbędne są narzędzia marketingowe, które pomogą
Frazy o szerokim ogonie - co to takiego? Szerokie pozycjonowanie stron www Warszawa, Grodzisk Mazowiecki i Mińsk Mazowiecki
O właściwe pozycjonowanie www zawsze warto zadbać. Im bowiem wyższa pozycja danej strony w wyszukiwarce
Sklep internetowy od podstaw. Nowoczesne systemy sprzedaży - projektowanie sklepów internetowych w Szczecinie
Od samego początku przekształcania się pomysłu w rzeczywisty biznes dobrze jest zadbać o jego poprawne zaistnienie
Sprzedaż w internecie - czego potrzebujemy? Program do sklepu internetowego, pozycjonowanie stron Wałbrzych
Z roku na rok przybywa osób, które robią zakupy za pomocą Internetu. Raporty firm badawczych wskazują jasno,
Najczęściej polecane mmo.
Gry mmo, jako że są jedną z najpopularniejszych form gier wideo, są często polecane sobie przez innych graczy bądź przeróżne fora czy strony zajmujące się badaniem gier mmo.

Najbardziej polecane
Szkolenia dla marketingowców - reklama adwords, marketing internetowy w Warszawie
Marketing internetowy to dziedzina, która ciągle się zmienia i rozwija. Aby nadążyć za nowościami i trendami niezbędne jest ciągłe i systematyczne

Posted by on kw. 28, 2020 in Biznes, Internet |

Zadania e-marketerów

Zadania e-marketerów

E-marketer – czym się zajmuje?

E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie i optymalizacja stron. W skład zadań osób odpowiedzialnych za marketing w internecie wchodzi: optymalizacja treści – dbanie o to, aby treści dostępne na stronie były zapisane w składny, czytelny sposób. Ważne jest także dbanie o ortografię i interpunkcję w zamieszczanych przez nas treściach. Kluczem jest oczywiście zgrabne umieszczanie fraz kluczowych na naszych stronach. Należy to robić w taki sposób, aby najczęściej wyszukiwane frazy często pojawiały się w zamieszczanych przez nas informacjach. Bardzo ważny jest też aspekt techniczny – osoba odpowiedzialna za naszą stronę powinna dopilnować tego, aby cały kod był przejrzysty i schludny na tyle, ile to możliwe.

Pozostałe zadania e-marketingu

Wspomniane powyżej rzeczy stanowią swoisty filar naszego marketingu w sieci, jednakże pozycjonowanie i optymalizacja stron same w sobie nie wystarczą. Kluczem do sukcesu jest również nawiązanie współpracy z innymi portalami lub firmami, a następnie umieszczanie naszych linków na ich stronach. Jest to tzw. linkowanie zewnętrzne. Bardzo popularną i równie skuteczną metodą jest tworzenie dodatkowej zawartości związanej z naszą marką, jak wszelkie filmy instruktażowe czy promocyjne. Jest to wręcz esencjonalne w procesie brandingu, czyli budowania naszej marki na rynku. Sumiennie trzymając się tych podstawowych zasad, zaczniemy odczuwać długofalowe skutki tych działań, dlatego SEO powinno się uwzględniać już na poziomie planu strategicznego.