Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Strona internetowa i jej optymalizacja od A do Z. Projekty graficzne, pozycjonowanie stron Kościerzyna
Zdążyłeś oficjalnie założyć działalność gospodarczą lub dopiero przekształcasz pomysł w rzeczywistość. Jedna rzecz
Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?
Prowadzenie biznesu to nieustanna walka z konkurentami o klientów, którzy dokonują wyborów między proponowanymi cenami, a jakością usług
Zadania e-marketerów
E-marketer - czym się zajmuje?
E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie
Kilka słów o agencjach marketingowych. Dobra internetowa agencja marketingowa w Warszawie - monitoring on line
Ciężko momentami uwierzyć w to, jak wielkie znaczenie na przestrzeni ostatnich lat zaczęły mieć agencje marketingowe.
Najczęściej polecane mmo.
Gry mmo, jako że są jedną z najpopularniejszych form gier wideo, są często polecane sobie przez innych graczy bądź przeróżne fora czy strony zajmujące się badaniem gier mmo.

Najbardziej polecane
Gdzie znajdziemy wartościowe ogłoszenia?
Nawet mając duże grono znajomych trudno, jest czasem dotrzeć do szerszego kręgu z jakąś informacją. Może to być chęć sprzedania lub nabycia jakiegoś przedmiotu, poszukiwanie pracy/pracownika
Kwestia właściwego wyglądu. Tworzenie mobilnych stron - responsywne strony internetowe Warszawa
Pod terminem responsywne strony internetowe kryje się taki sposób projektowania witryn internetowych, aby łatwo było przeglądać

Posted by on Kwi 28, 2020 in Biznes, Internet |

Zadania e-marketerów

Zadania e-marketerów

E-marketer – czym się zajmuje?

E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie i optymalizacja stron. W skład zadań osób odpowiedzialnych za marketing w internecie wchodzi: optymalizacja treści – dbanie o to, aby treści dostępne na stronie były zapisane w składny, czytelny sposób. Ważne jest także dbanie o ortografię i interpunkcję w zamieszczanych przez nas treściach. Kluczem jest oczywiście zgrabne umieszczanie fraz kluczowych na naszych stronach. Należy to robić w taki sposób, aby najczęściej wyszukiwane frazy często pojawiały się w zamieszczanych przez nas informacjach. Bardzo ważny jest też aspekt techniczny – osoba odpowiedzialna za naszą stronę powinna dopilnować tego, aby cały kod był przejrzysty i schludny na tyle, ile to możliwe.

Pozostałe zadania e-marketingu

Wspomniane powyżej rzeczy stanowią swoisty filar naszego marketingu w sieci, jednakże pozycjonowanie i optymalizacja stron same w sobie nie wystarczą. Kluczem do sukcesu jest również nawiązanie współpracy z innymi portalami lub firmami, a następnie umieszczanie naszych linków na ich stronach. Jest to tzw. linkowanie zewnętrzne. Bardzo popularną i równie skuteczną metodą jest tworzenie dodatkowej zawartości związanej z naszą marką, jak wszelkie filmy instruktażowe czy promocyjne. Jest to wręcz esencjonalne w procesie brandingu, czyli budowania naszej marki na rynku. Sumiennie trzymając się tych podstawowych zasad, zaczniemy odczuwać długofalowe skutki tych działań, dlatego SEO powinno się uwzględniać już na poziomie planu strategicznego.