Pages Menu
 

Categories Menu
Awangarda czy tradycja - co jest lepsze dla strony www? Budowa stron internetowych - tworzenie responsywnych sklepów internetowych Gdańsk
Właściwie przemyślana budowa stron internetowych ma odzwierciedlenie w postaci
Zadania e-marketerów
E-marketer - czym się zajmuje?
E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie
Co warto wiedzieć o informatyce?
Informatyka, to dziedzina, która znajduje coraz szersze zastosowanie w życiu codziennym. Czym zajmuje się informatyka? Ma ona bardzo szerokie spektrum działania. Z definicji encyklopedycznej
Wizytówka w wirtualnym świecie - projektowanie stron internetowych Gdańsk. Strony www
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest firm, które nie posiadają swojej własnej strony www. Nic zresztą dziwnego, ponieważ z roku
Sklep internetowy podstawą biznesu. Projektowanie i obsługa sklepów internetowych bydgoszcz
Każdy przedsiębiorca zapewne zdaje sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sukces działalności opiera się w głównej mierze
Najczęściej polecane mmo.
Gry mmo, jako że są jedną z najpopularniejszych form gier wideo, są często polecane sobie przez innych graczy bądź przeróżne fora czy strony zajmujące się badaniem gier mmo.

Najbardziej polecane
Dane komputera.
Każda osoba korzystająca z komputera posiadającego dostęp do internetu, powinna pamiętać, że nigdy nie jest anonimowa i każdy jej krok w sieci może zostać sprawdzony. Powinniśmy mieć świadomość, że nasza

Posted by on cze 13, 2017 in Internet |

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Prowadzenie biznesu to nieustanna walka z konkurentami o klientów, którzy dokonują wyborów między proponowanymi cenami, a jakością usług lub produktów. Jak się do niej przygotować, by wyjść z niej z sukcesem? Najlepszym rozwiązaniem jest monitoring cen, którego zadaniem jest zbieranie danych upublicznionych na stronach internetowych i prezentowanie zestawień. Zbiera ono informacje nie tylko o cenach, ale również o kosztach poszczególnych rodzajów wysyłek, dostępności oferowanych produktów czy też nawet opinii klientów. Jak widać, dzięki technologii monitorowanie cen to kwestia kilkudziesięciu minut, a nie kilku dni, zakładając ręczne sprawdzenie przez człowieka. Mówiąc o konkurencji, warto poświęcić chwilę na marketing społecznościowy.

 

Tutaj również dobrze jest czujnie obserwować działania konkurencji i w razie czego reagować, zachęcając potencjalnych klientów do wybrania naszej firmy. Przykładowo gdy konkurent poinformuje za pośrednictwem mediów społecznościowych o jednodniowej promocji na wybrany typ produktów, naszym krokiem może być również wprowadzenie podobnej oferty, jednak bardziej atrakcyjnej w oczach klientów. Co więcej, jeśli nie czujemy się na siłach, to kontrolę nad zarówno monitorowaniem, jak i mediami społecznościowymi, możemy przekazać w ręce agencji w mieście takim, jak na przykład Wrocław.