Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?
Prowadzenie biznesu to nieustanna walka z konkurentami o klientów, którzy dokonują wyborów między proponowanymi cenami, a jakością usług lub produktów. Jak się do niej przygotować, by wyjść z niej z sukcesem? Najlepszym rozwiązaniem jest monitoring cen, którego zadaniem jest zbieranie danych upublicznionych na stronach internetowych i prezentowanie zestawień. Zbiera ono informacje nie tylko o cenach, ale również o kosztach poszczególnych rodzajów wysyłek, dostępności oferowanych produktów czy też nawet opinii klientów. Jak widać, dzięki technologii monitorowanie cen to kwestia kilkudziesięciu minut, a nie kilku dni, zakładając ręczne sprawdzenie przez człowieka. Mówiąc o konkurencji, warto poświęcić chwilę na marketing społecznościowy.
Tutaj również dobrze jest czujnie obserwować działania konkurencji i w razie czego reagować, zachęcając potencjalnych klientów do wybrania naszej firmy. Przykładowo gdy konkurent poinformuje za pośrednictwem mediów społecznościowych o jednodniowej promocji na wybrany typ produktów, naszym krokiem może być również wprowadzenie podobnej oferty, jednak bardziej atrakcyjnej w oczach klientów. Co więcej, jeśli nie czujemy się na siłach, to kontrolę nad zarówno monitorowaniem, jak i mediami społecznościowymi, możemy przekazać w ręce agencji w mieście takim, jak na przykład Wrocław.
Najnowsze komentarze