Pages Menu
 

Categories Menu
Jak reklamować sklep internetowy? Program do sklepu internetowego, pozycjonowanie stron w Wałbrzychu
Stworzenie własnego sklepu internetowego podczas prowadzenia działalności skupiającej się na sprzedaży własnoręcznie
Gdzie znajdziemy wartościowe ogłoszenia?
Nawet mając duże grono znajomych trudno, jest czasem dotrzeć do szerszego kręgu z jakąś informacją. Może to być chęć sprzedania lub nabycia jakiegoś przedmiotu, poszukiwanie pracy/pracownika
Tworzenie sklepów internetowych. Oprogramowanie dla sklepów internetowych prestashop. Pozycjonowanie w Nowym Sączu.
Mając już firmę gotową do startu, warto rozważyć jej wprowadzenie do świata wirtualnego. Oznacza to nie
Sklep internetowy podstawą biznesu. Projektowanie i obsługa sklepów internetowych bydgoszcz
Każdy przedsiębiorca zapewne zdaje sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sukces działalności opiera się w głównej mierze
Frazy o szerokim ogonie - co to takiego? Szerokie pozycjonowanie stron www Warszawa, Grodzisk Mazowiecki i Mińsk Mazowiecki
O właściwe pozycjonowanie www zawsze warto zadbać. Im bowiem wyższa pozycja danej strony w wyszukiwarce
Sposoby identyfikacji urządzenia w sieci
Gdy podłączymy się do sieci, pora rozpocząć przesyłanie plików, informacji i innych danych. Dane urządzenie jednak musimy umieć zlokalizować w sieci. Jak to zrobić? Każde urządzenie
Co powinna zawierać dobra strona www? Strony responsywne - reklama w sieci: pozycjonowanie Katowice
Dobra reklama w sieci jest niczym wizytówka w świecie realnym. Pozwala na łatwą identyfikację firmy lub osoby, zawiera

Posted by on cze 13, 2017 in Internet |

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Co da monitorowanie cen konkurencji a co marketing społecznościowy we Wrocławiu?

Prowadzenie biznesu to nieustanna walka z konkurentami o klientów, którzy dokonują wyborów między proponowanymi cenami, a jakością usług lub produktów. Jak się do niej przygotować, by wyjść z niej z sukcesem? Najlepszym rozwiązaniem jest monitoring cen, którego zadaniem jest zbieranie danych upublicznionych na stronach internetowych i prezentowanie zestawień. Zbiera ono informacje nie tylko o cenach, ale również o kosztach poszczególnych rodzajów wysyłek, dostępności oferowanych produktów czy też nawet opinii klientów. Jak widać, dzięki technologii monitorowanie cen to kwestia kilkudziesięciu minut, a nie kilku dni, zakładając ręczne sprawdzenie przez człowieka. Mówiąc o konkurencji, warto poświęcić chwilę na marketing społecznościowy.

 

Tutaj również dobrze jest czujnie obserwować działania konkurencji i w razie czego reagować, zachęcając potencjalnych klientów do wybrania naszej firmy. Przykładowo gdy konkurent poinformuje za pośrednictwem mediów społecznościowych o jednodniowej promocji na wybrany typ produktów, naszym krokiem może być również wprowadzenie podobnej oferty, jednak bardziej atrakcyjnej w oczach klientów. Co więcej, jeśli nie czujemy się na siłach, to kontrolę nad zarówno monitorowaniem, jak i mediami społecznościowymi, możemy przekazać w ręce agencji w mieście takim, jak na przykład Wrocław.