Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Która strona www jest lepsza - droższa czy tańsza? Tanie strony internetowe Wrocław śródmieście, projektowanie stron internetowych w Gdańsku
Poszukując ewentualnego wykonawcy witryny sieciowej, można trafić zarówno na
Wizytówka w wirtualnym świecie - projektowanie stron internetowych Gdańsk. Strony www
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest firm, które nie posiadają swojej własnej strony www. Nic zresztą dziwnego, ponieważ z roku
Sprzedaż w internecie - czego potrzebujemy? Program do sklepu internetowego, pozycjonowanie stron Wałbrzych
Z roku na rok przybywa osób, które robią zakupy za pomocą Internetu. Raporty firm badawczych wskazują jasno,
Dane komputera.
Każda osoba korzystająca z komputera posiadającego dostęp do internetu, powinna pamiętać, że nigdy nie jest anonimowa i każdy jej krok w sieci może zostać sprawdzony. Powinniśmy mieć świadomość, że nasza
Co zrobić, żeby być widocznym w wyszukiwarce? Szkolenia marketing internetowy, reklamy adwords Warszawa
Z terminem reklamy adwords zetknąć się można bardzo często, jednak nie wszyscy wiedzą, co właściwie się za nim kryje.
Strona internetowa i jej optymalizacja od A do Z. Projekty graficzne, pozycjonowanie stron Kościerzyna
Zdążyłeś oficjalnie założyć działalność gospodarczą lub dopiero przekształcasz pomysł w rzeczywistość. Jedna rzecz
Sklep internetowy podstawą biznesu. Projektowanie i obsługa sklepów internetowych bydgoszcz
Każdy przedsiębiorca zapewne zdaje sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sukces działalności opiera się w głównej mierze

Posted by on kw. 28, 2020 in Biznes, Internet |

Zadania e-marketerów

Zadania e-marketerów

E-marketer – czym się zajmuje?

E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie i optymalizacja stron. W skład zadań osób odpowiedzialnych za marketing w internecie wchodzi: optymalizacja treści – dbanie o to, aby treści dostępne na stronie były zapisane w składny, czytelny sposób. Ważne jest także dbanie o ortografię i interpunkcję w zamieszczanych przez nas treściach. Kluczem jest oczywiście zgrabne umieszczanie fraz kluczowych na naszych stronach. Należy to robić w taki sposób, aby najczęściej wyszukiwane frazy często pojawiały się w zamieszczanych przez nas informacjach. Bardzo ważny jest też aspekt techniczny – osoba odpowiedzialna za naszą stronę powinna dopilnować tego, aby cały kod był przejrzysty i schludny na tyle, ile to możliwe.

Pozostałe zadania e-marketingu

Wspomniane powyżej rzeczy stanowią swoisty filar naszego marketingu w sieci, jednakże pozycjonowanie i optymalizacja stron same w sobie nie wystarczą. Kluczem do sukcesu jest również nawiązanie współpracy z innymi portalami lub firmami, a następnie umieszczanie naszych linków na ich stronach. Jest to tzw. linkowanie zewnętrzne. Bardzo popularną i równie skuteczną metodą jest tworzenie dodatkowej zawartości związanej z naszą marką, jak wszelkie filmy instruktażowe czy promocyjne. Jest to wręcz esencjonalne w procesie brandingu, czyli budowania naszej marki na rynku. Sumiennie trzymając się tych podstawowych zasad, zaczniemy odczuwać długofalowe skutki tych działań, dlatego SEO powinno się uwzględniać już na poziomie planu strategicznego.