Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Wizytówka w wirtualnym świecie - projektowanie stron internetowych Gdańsk. Strony www
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest firm, które nie posiadają swojej własnej strony www. Nic zresztą dziwnego, ponieważ z roku
Optymalizacja stron internetowych. Pozycjonowanie seo, marketing internetowy, adwords w Warszawie
Aby przy prowadzeniu działalności osiągnąć sukces w dzisiejszych czasach niezbędne są narzędzia marketingowe, które pomogą
Czy warto stworzyć sklep internetowy? Projektowanie i wykonanie stron i sklepów internetowych prestashop
Pierwszym krokiem do zaistnienia w wirtualnym świecie jest stworzenie firmowej strony internetowej. Jednak na tym
Kilka słów o agencjach marketingowych. Dobra internetowa agencja marketingowa w Warszawie - monitoring on line
Ciężko momentami uwierzyć w to, jak wielkie znaczenie na przestrzeni ostatnich lat zaczęły mieć agencje marketingowe.
Zadania e-marketerów
E-marketer - czym się zajmuje?
E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie
Kwestia właściwego wyglądu. Tworzenie mobilnych stron - responsywne strony internetowe Warszawa
Pod terminem responsywne strony internetowe kryje się taki sposób projektowania witryn internetowych, aby łatwo było przeglądać
Otwarte i zamknięte kody źródłowe - co się bardziej opłaca w przypadku stron www? Systemy cms - tworzenie stron internetowych Białystok, Sanok
Tak zwane systemy CMS oznaczają specjalistyczne mechanizmy do zarządzania

Posted by on kw. 28, 2020 in Biznes, Internet |

Zadania e-marketerów

Zadania e-marketerów

E-marketer – czym się zajmuje?

E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie i optymalizacja stron. W skład zadań osób odpowiedzialnych za marketing w internecie wchodzi: optymalizacja treści – dbanie o to, aby treści dostępne na stronie były zapisane w składny, czytelny sposób. Ważne jest także dbanie o ortografię i interpunkcję w zamieszczanych przez nas treściach. Kluczem jest oczywiście zgrabne umieszczanie fraz kluczowych na naszych stronach. Należy to robić w taki sposób, aby najczęściej wyszukiwane frazy często pojawiały się w zamieszczanych przez nas informacjach. Bardzo ważny jest też aspekt techniczny – osoba odpowiedzialna za naszą stronę powinna dopilnować tego, aby cały kod był przejrzysty i schludny na tyle, ile to możliwe.

Pozostałe zadania e-marketingu

Wspomniane powyżej rzeczy stanowią swoisty filar naszego marketingu w sieci, jednakże pozycjonowanie i optymalizacja stron same w sobie nie wystarczą. Kluczem do sukcesu jest również nawiązanie współpracy z innymi portalami lub firmami, a następnie umieszczanie naszych linków na ich stronach. Jest to tzw. linkowanie zewnętrzne. Bardzo popularną i równie skuteczną metodą jest tworzenie dodatkowej zawartości związanej z naszą marką, jak wszelkie filmy instruktażowe czy promocyjne. Jest to wręcz esencjonalne w procesie brandingu, czyli budowania naszej marki na rynku. Sumiennie trzymając się tych podstawowych zasad, zaczniemy odczuwać długofalowe skutki tych działań, dlatego SEO powinno się uwzględniać już na poziomie planu strategicznego.