Pages Menu
TwitterRssFacebook
 

Categories Menu
Wizytówka w wirtualnym świecie - projektowanie stron internetowych Gdańsk. Strony www
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest firm, które nie posiadają swojej własnej strony www. Nic zresztą dziwnego, ponieważ z roku
Która strona www jest lepsza - droższa czy tańsza? Tanie strony internetowe Wrocław śródmieście, projektowanie stron internetowych w Gdańsku
Poszukując ewentualnego wykonawcy witryny sieciowej, można trafić zarówno na
Szkolenia dla marketingowców - reklama adwords, marketing internetowy w Warszawie
Marketing internetowy to dziedzina, która ciągle się zmienia i rozwija. Aby nadążyć za nowościami i trendami niezbędne jest ciągłe i systematyczne
Daj się odnaleźć dzięki ogłoszeniom!
Użytkowanie internetu w celach rozrywkowych lub też co istotniejsze w celach zawodowych jest coraz powszechniejsze. Z tego też powodu zanikają powszechne wcześniej zwyczaje. Doskonałym
Sklep online - o czym warto pamiętać? Projektowanie stron internetowych Rzeszów. Sklepy responsywne, strony www
W ostatnich latach znacznie zwiększyła się liczba użytkowników Internetu. Strony www, wszelkiej maści fora
Czy warto stworzyć sklep internetowy? Projektowanie i wykonanie stron i sklepów internetowych prestashop
Pierwszym krokiem do zaistnienia w wirtualnym świecie jest stworzenie firmowej strony internetowej. Jednak na tym
Awangarda czy tradycja - co jest lepsze dla strony www? Budowa stron internetowych - tworzenie responsywnych sklepów internetowych Gdańsk
Właściwie przemyślana budowa stron internetowych ma odzwierciedlenie w postaci

Posted by on kw. 28, 2020 in Biznes, Internet |

Zadania e-marketerów

Zadania e-marketerów

E-marketer – czym się zajmuje?

E-marketer zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym. Oprócz oczywistych rzeczy, takich jak reklamowanie się na innych stronach, bardzo ważne jest pozycjonowanie i optymalizacja stron. W skład zadań osób odpowiedzialnych za marketing w internecie wchodzi: optymalizacja treści – dbanie o to, aby treści dostępne na stronie były zapisane w składny, czytelny sposób. Ważne jest także dbanie o ortografię i interpunkcję w zamieszczanych przez nas treściach. Kluczem jest oczywiście zgrabne umieszczanie fraz kluczowych na naszych stronach. Należy to robić w taki sposób, aby najczęściej wyszukiwane frazy często pojawiały się w zamieszczanych przez nas informacjach. Bardzo ważny jest też aspekt techniczny – osoba odpowiedzialna za naszą stronę powinna dopilnować tego, aby cały kod był przejrzysty i schludny na tyle, ile to możliwe.

Pozostałe zadania e-marketingu

Wspomniane powyżej rzeczy stanowią swoisty filar naszego marketingu w sieci, jednakże pozycjonowanie i optymalizacja stron same w sobie nie wystarczą. Kluczem do sukcesu jest również nawiązanie współpracy z innymi portalami lub firmami, a następnie umieszczanie naszych linków na ich stronach. Jest to tzw. linkowanie zewnętrzne. Bardzo popularną i równie skuteczną metodą jest tworzenie dodatkowej zawartości związanej z naszą marką, jak wszelkie filmy instruktażowe czy promocyjne. Jest to wręcz esencjonalne w procesie brandingu, czyli budowania naszej marki na rynku. Sumiennie trzymając się tych podstawowych zasad, zaczniemy odczuwać długofalowe skutki tych działań, dlatego SEO powinno się uwzględniać już na poziomie planu strategicznego.