Pages Menu
 

Categories Menu
Sklep internetowy podstawą biznesu. Projektowanie i obsługa sklepów internetowych bydgoszcz
Każdy przedsiębiorca zapewne zdaje sobie sprawę z tego, że w dzisiejszych czasach sukces działalności opiera się w głównej mierze
Jak prześcignąć konkurencje? Monitoring konkurencji, adwords dla dentystów. Agencja reklamowa w Kielcach
Jest jedno zdanie jest warte zapamiętania, które brzmi "konkurencja nigdy nie śpi". Nie jest to niczym nowym, bowiem
Kwestia właściwego wyglądu. Tworzenie mobilnych stron - responsywne strony internetowe Warszawa
Pod terminem responsywne strony internetowe kryje się taki sposób projektowania witryn internetowych, aby łatwo było przeglądać
Kilka słów o agencjach marketingowych. Dobra internetowa agencja marketingowa w Warszawie - monitoring on line
Ciężko momentami uwierzyć w to, jak wielkie znaczenie na przestrzeni ostatnich lat zaczęły mieć agencje marketingowe.
Wizytówka w wirtualnym świecie - projektowanie stron internetowych Gdańsk. Strony www
W dzisiejszych czasach coraz mniej jest firm, które nie posiadają swojej własnej strony www. Nic zresztą dziwnego, ponieważ z roku
Dlaczego warto zapisać się na kurs SEO?
Dlaczego warto zapisać się na kurs SEO? Co można nauczyć się na kursie SEO? Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy do lektury.


Jaki kurs SEO wybrać?
Dlaczego
Nowoczesne zintegrowane kampanie marketingowe. Marketing rekomendacji konsumenckich - agencja
Posiadając stronę lub sklep internetowy nadchodzi pora na kolejne kroki, dzięki którym pozycja firmy będzie rosnąć. Oznacza

Posted by on cze 15, 2021 in Biznes |

Czy franchising jest dla każdego?

Czy franchising jest dla każdego?

Wbrew pozorom odpowiedź na tytułowe pytanie, czy franchising jest dla każdego, nie jest taka jednoznaczna. Przede wszystkim model współpracy franczyzowej to dynamicznie rozwijający się model biznesowy, który pozyskuje nowych zwolenników w różnych branżach, począwszy od branży spożywczej, a na branży odzieżowej kończąc. Czy każdy może z powodzeniem otworzyć punkt franczyzowy i w oparciu o niego budować swoją przyszłość i bezpieczeństwo finansowe? Według nas franczyza nie jest dla każdego, ale odpowiednie przygotowanie merytoryczne i motywacja, mogą wpłynąć na sukces takie przedsięwzięcia.

Przede wszystkim na samym początku powinniśmy zrobić sobie dokładną analizę plusów i minusów prowadzonej franczyzy. W czynnikach, które poddamy ocenie, może znajdować się nasze przygotowanie w danej branży, możliwości finansowe lub zasoby czasu, które chcemy poświęcić na budowę nowego biznesu. Jeżeli bilans zysków i strat wyjdzie nam na plus, warto sprawdzić swoje możliwości w kontakcie z franczyzodawcą. To on w dużej mierze zweryfikuje, czy dany biznes jest dla nas i oceni nasz potencjał w ramach danej marki. Ostatecznie ma być to układ win-win, w którym obie strony zarabiają, więc franczyzodawcom również zależy na sprawdzonych partnerach.

Do kogo skierowany jest model franczyzowy?

Taki model prowadzenia biznesu to bardzo dobra opcja dla przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z biznesem i wciąż szukają dla siebie odpowiedniej drogi. To również opcja dla osób, które są w stanie podporządkować się zaleceniom franczyzodawcy i doświadczonych ekspertów, którzy go reprezentują. Posiadając punkt danej marki, musimy brać pod uwagę to, że bardzo duża ingerencja w system prowadzenia naszego biznesu będzie na porządku dziennym. Ostatecznie nasz punkt musi spełniać wszystkie standardy.

Prowadzenie franczyzy może być też bardzo dobrym pomysłem dla przedsiębiorców, którzy chcą zdywersyfikować kanały swoich przychodów. Franczyza nie powinna zajmować nam zbyt wiele czasu, poza jej uruchomieniem, a dobrze prowadzona jest trochę samogrającą maszyną biznesową, która miesiąc w miesiąc dostarcza określonych profitów obu stronom. Jeżeli interesuje Was franczyza, ubrania mogą być dobrym kierunkiem. Butiki odzieżowe zawsze cieszą się dużą popularnością.